Promocja firm i usług może przybierać różne formy. Duże przedsiębiorstwa mogą pozwolić sobie na wydanie setek tysięcy złotych na płatne reklamy w telewizji, radiu i czasopismach. Stać je także na reklamę internetową. Okazuje się jednak, że nie zawsze taka reklama jest skuteczna i nie trafia do każdego.
Coraz częściej poszukuje się alternatywnych sposobów perswazji i reklamowania produktów oraz usług. Wynajmuje się blogerów, którzy piszą teksty sponsorowane, używa się gadżetów reklamowych oraz marketingu szeptanego. Ciekawym podejściem do tematu są napoje reklamowe z logo firmy. Oto zamiast marnować papier na ulotki, można przygotować projekt etykiety na napoje reklamowe. W ten sposób potencjalny klient kojarzyć będzie firmę ze smakiem ulubionego napoju. Może też sięgnąć po napoje z logo reklamowe i zapamiętać firmę, która w ten sposób się reklamuje i chce pozyskać nowych klientów.
Napoje reklamowe sprawdzą się na wszelkiego rodzaju festynach rodzinnych i zabawach plenerowych. Będą też ciekawym dodatkiem do organizowanych często szkoleń, konferencji tematycznych oraz stoisk w czasie targów i wystaw tematycznych. Napoje z logo reklamowe mogą posłużyć jako gadżet albo dodatek do nagród w konkursach, toreb z upominkami dla kontrahentów lub stać się elementem stałej oferty firmy. Oprócz napojów reklamowych sprawdzą się także słodycze z logo firmy, baloniki, długopisy i kubki.
Szeroka gama gadżetów reklamowych pozwoli nawet małej firmie na wyróżnienie się z tłumu. A to z kolei przełoży się na wyższe notowanie nawet małej i nowo powstałej firmy wśród potencjalnych klientów. Trzeba bowiem pamiętać, że we współczesnym świecie trudno istnieć bez reklamy.