Dobry image zadziałał na mnie z dwukrotną siłą

Przychodząc na umówioną wizytę do siedziby firmy zajmującej się sprzedażą armatury oraz opływowych ogrzewaczy wody, bardzo mile zaskoczono mnie sposobem podejścia do klienta.

Mimo, iż przyjechałem tam jedynie po odbiór uprzednio zamówionego przez internet podgrzewacza wody, z przyjemnością spędziłem w siedzibie wspominanej firmy ponad pół godziny na rozmowie z bardzo uprzejmą panią odpowiadającą za przetwarzanie zamówień. Cukierki z logo firmy, o której mowa, idealnie urozmaiciły nasz wspólny czas, a ponadto wywarły na mnie, jak na nowym kliencie, bardzo dobre wrażenie. Cukierki z logo to technika marketingowa, która świetnie zapada w pamięci każdego klienta, który skosztuje ich. Oczywiście muszą one być smaczne i słodkie, gdyż klient zapamięta analogiczny obraz firmy, bazując na cechach smakowych kosztowanych słodkości.

Zaciekawiło mnie również to, iż poza logo firmy, które rozciągało się na połowie papierka, w który omawiany cukierek był zapakowany, znajdowało się na nim także coś innego, a mianowicie dane kontaktowe do firmy, wraz z adresem email, czy też numer telefonu, po jaki można się skontaktować. W trakcie kompletacji mojego zamówienia i jego składowania w moim samochodzie dostawczym, miałem okazję bardziej zapoznać się z innymi produktami sprzedawanymi przez wzmiankowaną firmę. Dzięki uprzejmości jednej z pań z działu zamówień oraz dobremu wizerunkowi firmy, postanowiłem złożyć zamówienie na specjalną miedzianą rurę, która przyda mi się w mojej firmie w instalacji gazowej.

Zobacz też: http://sweet-corner.eu/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *