Zastosowanie filmów w reklamie

Chcąc skutecznie zareklamować produkty i usługi, które później możemy zobaczyć w środkach masowego przekazu, musimy je najpierw nagrać i zmontować, aby uzyskać dobry efekt. Można na przykład nakręcić filmy reklamowe przedstawiające nam zupełnie nowe produkty na polskim rynku – czy to żywność, kosmetyki, sprzęt elektroniczny, czy samochody. Takie kilkunastosekundowe spoty muszą koniecznie zawierać w sobie coś, co sprawi, że my, czyli potencjalni nabywcy produktu, zdecydujemy się go nabyć.

Jeśli chodzi o filmy promocyjne (patrz: Grandfox Kraków – http://grandfox.pl/ ) to wiążą się one także z filmami reklamowymi, tyle, że przedstawiają one atrakcyjne oferty promocji na wybrane produkty, na przykład dwa w cenie jednego.

popularne filmy promocyjne

Z kolei filmy korporacyjne są reklamami firm, które oferują nam różne usługi, z których możemy korzystać, bądź także zostać ich członkiem, składając podanie o pracę. Więcej informacji o poszczególnych firmach korporacyjnych możemy znaleźć w internecie, gdzie znajdziemy różne zakładki – o samej firmie, usługach, jakie są tam świadczone, galerie zdjęć, zakładkę ”praca”, w której dowiemy się jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać posadę, a także zakładkę ”kontakt”, zawierającą adres firmy, numer telefonu oraz adres e-mail.

Po zobaczeniu w telewizji, czy internecie atrakcyjnej oferty firmy i po przeczytaniu niezbędnych informacji na jej temat czy jej produktów, możemy zacząć działać – kupić produkt, zamówić usługę czy postarać się o pracę. Jak widać, bez materiału filmowego, reklamy nie miałyby racji bytu, ponieważ wtedy nie moglibyśmy trafić na atrakcyjne oferty, które przecież możemy spotkać wszędzie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *