Bardzo dobrą formą reklamy przedsiębiorstw są różnorakie happeningi oraz targi. Można tam wystawić towary albo reklamować usługi, przy czym niekoniecznie musi to być reklama bierna. Lepszą formą okaże się z całą pewnością wyjście do potencjalnych klientów i zaprezentowanie w jakiś sposób swojego stoiska. Rozdaje się ulotki, mówi o nim i wskazuje kierunek, jednak firma superslodycze.pl, wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu, proponuje jeszcze inny sposób.
Odwiedzający targi ludzie mogą oczywiście zainteresować się wręczoną broszurką o przedsiębiorstwie, ale będą to zazwyczaj ci, których profil firmy zainteresowałby bez nagabywania. Jeśli jedna podarujemy im coś takiego jak słodycze reklamowe, nie uznają takiego drobiazgu za łapówkę, a za to jest więcej niż pewne, że przeczytają na opakowaniu, co mają właśnie zjeść. Kiedy już to się stanie, a słodkości im posmakują, mogą zapragnąć ich więcej, a tam, gdzie one na nich czekają, znajdą także informacje, które pragniemy im przekazać. Czyli: kim jesteśmy, czym się zajmujemy i co można u nas zakupić.
Jeszcze inną formą i chyba najlepiej przemawiającą do wyobraźni, a co za tym idzie, także i reklamującą dane przedsiębiorstwo, będą czekoladki firmowe. Przedstawione w formie bombonierki, ozdobią ławę w salonie albo zostać oparte o coś na komodzie. Podarowane w prezencie poinformują o istnieniu firmy, a gdy dyskusja zejdzie na widoczne logo, delikatnie poprowadzona, przedstawi jej ofertę. Ludzie łatwo zapamiętują logo słodyczy, a tych najsmaczniejszych szczególnie, nie ma więc obaw, że nazwa wytłoczona bądź nadrukowana na bombonierce, umknie ich uwadze.
Zobacz też: Słodycze reklamowe